wtorek, 31 marca 2015

dreaming about holidays



 <zdjecie pochodzi z sesji z ubiegłych wakacji>


Heiii moi kochani!
Jak Wam mijają ostatnie dni przed Świetami? POKOJE POSPRZĄTANE? XD
Ja dopiero dzis  wziełam sie za porządki, jednak po dwugodzinnym sprzątaniu jest już OK.  
Pewnie wiekszosc z Was steskiniła sie równie jak ja za wakacjami. Codziennie rano ide do szkoły z gul,ą w gardle, wyglądając jak zombie, a w głowie jak mantra powtarzając odliczanie dni do upragnionego zakończenia. Jestem już wycieńczona ogromną ilością materiału do przerobienia, i to połowy z tych rzeczy, które do niczego mi sie w zyciu nie przydadzą (chyba, że ktoś lubi i bedzie do swojego 5-letniego dziecka mówił "oblicz mi, z jaką siłą napiera na ciebie ta ściana", nie oceniam).. Stres, stres, stres, nie potrzebny stres.
Ale w każdym razie - pocieszająca jest mysl, że za kilka dni Wielkanoc, czas spedzony z rodziną, i... jedzenie! ^^
A  to daje nam chociaż namiastke, posmak zbliżającej sie, upragnionej przerwy letniej.

Ponieważ nie miałam kiedy zrobic zdjec, za co bardzo Was przepraszam, łapcie sklejke powstałą w ciągu ostatnich  dni. c:




Tsssst! Wesołych Świąt, odezwe sie jeszcze, kiedy bedzie już wolne, skarby! :3





4 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się. Będzie dobrze. Szybko zleci ten czas i będą wakacje :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń