środa, 18 lutego 2015

hello

Pierwszy post - oto jestem!
Wypadało by powiedziec cos o sobie. Hm, nie jestem  tym najlepsza. Soooł.
Mam czternascie lat, i na imie mi Ada, Adriana pochodzące z starożytnego Rzymu. 
Jestem dosyc staromodna, mimo, iż nie potrafilabym życ bez komórki. Śpiewam. Kocham wszystko co wiąze sie z baletem, uważam go za najpiekniejszy taniec świata, i jestem samoukiem baletowym.  Nie jestem ideałem urody, moje włosy ciągle sie plączą, a charakter mam uparty. Uwielbiam swoje obesesje i moge gadac o nich godzinami, co moich przyjaciół doprowadza do szału. 
Na tym blogu możecie dowiedziec sie czegos o mnie, o moim życiu. Mam nadzieje, że ktoś tu bedzie od czasu do czasu zaglądał. :3


Na początek, aby nie było pusto, bo jak już widzicie, nie umiem sie witac, oto 
mini-mini sklejka z mojego tygodnia :3
No cóż. Mam nadzieje, ze sie dogadamy :3!




Tssssst! Mam aska!  www.ask.fm/caramelek
                             

2 komentarze:

  1. Czekam na więcej! ☺👌❤

    OdpowiedzUsuń
  2. wedlug mnie masz szansę sie wybić jeśli bedziesz systematyczna i będziesz tworzyć posty które przyciągną czytelników jak narazie dobrze ci idzie i czekam na więcej 👍👌

    OdpowiedzUsuń